Rix FM festival

Efter att jag slutat 17.30 igår kväll hade jag ett sms av martina där det stod att Mohombi skulle spela på rix fm festivalen samma kväll.
Jag och Martina var inne på samma tanke, Detta går inte att missa. Så vi tog oss in till city så fort vi bara kunde, festivalen hade ju precis börjat då. Men, vi båda hade inte ätit någonting sedan lunch och när vi passerade ett burgerking på vägen fanns det ingen utväg och Mohombi blev ett minne blott.
´
När vi var mätta och belåtna fortsatte vi mot vårat mål, Kungsträdgården. tyvärr hade Mohombi redan varit och vi hade missat många andra artister pga vårt behov.
'
kungsan var full med folk
!
Tove Styrke hade en hipp frisyr

Vi rockar loss till Martin Stenmark

Höll takten med min fot

Blev lite tänd när Martin tog fram gitarren
Eric Saade kommer ut på scenen och jag vill ha

Cool kille som dansar coolt

Vi vill att Eric ska göra oss popular....

När The Ark spelar klassikern "it takes a fool to remain sane" är det dags att ta fram tändaren

´


/Amanda

Kommentarer
Postat av: emma

sitter och skrattar högt HA AH AHhahahahaha

2011-06-02 @ 20:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0