It's a beautiful day........

Frågan är då vad som hände med sommaren? Förra veckan var det typ 20 grader och sol. I helgen var det 2 grader ute eller nått och vi har haft snöstorm och regn och det är allt annat än varmt. Typiskt hata-sverige-väder.
Men som tur är ser det ut att bli bättre!
'
Idag är man ledig. Egentligen så var Martina också ledig och vi var båda överlyckliga att äntligen få göra någonting tillsammans. Men tyvärr så fick Martina jobba istället och då blir det att åka in till staden själv i detta mys väder för att lämna tillbaka en ful tröja som jag råkade köpa. Förhoppningsvis så hittar jag en fin tröja att ta med mig tillbaka hem.
´
Bjuder på en festlig bild på mig och Malin från förra året då vi var i Sthlm. Trevliga tider!
´
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Johanneon

Dina skor ser oskyldiga ut på bilden.. men vi vet alla vad som hände sen..

2011-05-04 @ 17:47:27
Postat av: malin

saknar dej !

2011-05-06 @ 13:20:02
URL: http://karolivia.blogg.se/
Postat av: malin

saknar dej!

2011-05-06 @ 13:21:01
URL: http://karolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0