Grönan

I helgen som var så jobbade både jag och Amanda. Men det betyder inte att det inte går att hitta på något kul ändå. Vi tog med oss Felicia och drog på Gröna Lund!




Första stopp blev på ett hamburgerhak



Självklart skulle vi inviga den nya bergodalbanan Twister. Jag får sitta längst fram bredvid ett välbekant ansikte sen förra året då vi var där.


I kön vill vi ta ett fint kort på oss själva..


.. då säger en man: "Take a picture?" Jag fattar ingenting, tycker vårat kort var minst lika fint


Slut efter färden


Och så börjar Felicias eviga försök att ta en hoppbild på mig och Amanda..





Vi ger tillslut upp




På vägen ut kan inte Amanda slita sig från att köpa en donut

/Martina


Kommentarer
Postat av: terese

ni ser ut att ha varit på ett riktigt äventyr! ;)



OCh ställer en fråga hära:

ÄR TWISTER KARUSELLEN ATT REKOMMENDERA?

2011-05-25 @ 15:25:33
URL: http://teresenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0