Arn

Befinner mig nu @ Arlanda med en inköpt ramlösa melon som smakar skagen? Kl 8.15 går planet mot Skellefteå och jag kan säga att jag är i god tid. Är ensam på min gate.....
men lätt att veta att pendeltåget skulle vara i tid?
'
I alla fall så har det hänt mycket dessa dagar då bloggen legat i koma. Bland annat så har jag fått besked om att jag ej kan åka till Peace and love som planerat eftersom jag behövs på jobbet. Tråkigt, alltså ingen Jared Leto för min del.
Men och andra sidan är jag så glad just nu att detta inte är någon större tragedi. Har ju en massa andra saker att se fram emot =)
¨
´(Martina blir du arg nu?????)
/Amando

Kommentarer
Postat av: A

Har påmint pappa ;)

2011-05-12 @ 07:53:06
Postat av: Mart

Varför skulle jag bli arg??..............

så jävla...

2011-05-12 @ 19:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0