And when the hope's gone the weight falls on me

Nu är det 26 dagar kvar tills jag och syrran rockar loss i globen. Helt sjukt. Här om dagen kollade jag upp vilka som skulle vara förband och när jag hörde Middle Class Rut tänkte jag, Jaha? och vad är de för nå jävla kärring band. Men kan ju säga att jag ändrade mig väääldigt snabbt redan då jag hörde introt på första låten.
Fyyyyyyfannn så jävla underbart band! för er som inte lyssnat på dom ännu. Gör det, ni har missat något!
¨
Strax blir det att dra till jobbet med lite MC Rut i öronen och spendera halva fredagkvällen där men det känns ändå helt ok för jag har Summerburst och Linkin Park att se fram emot, TJooohoooo!!
´

No sense in signing up, you're names already in
go ahead, yeah fuck it up, the next guy pays for it.
Cause what I get ain't half of what I give
and half don't suit me anyway
Cause what I get ain't half of what I give
and half don't suit me anyway
Maybe I sacrifice to feel like I'm alive
penniless, it's all the same
at least I'll die with a name
'
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Har följt eran blogg ett tag nu och har några funderingar. Hur fick ni för er att flytta så långt hemifrån? Och är det inte jobbigt att bo ihop, alltså blir det inte jobbigt med pengar och så?

2011-05-20 @ 18:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0