When you see us motherfuckers better know who we are


Väcktes inte av jobbet idag utan av ett väldigt irriterande ljud i trapphuset. Dom håller på att installeta bredband eller nått liknande...
Insåg då att jobbet ej skulle ringa och att jag var ledig. Ville dock inte att denna fina dag skulle gå till spillo, så valde då att ta mej en redig prommis i det fina vädret och upptäcka nya områden här i förorten.
Som tur var fann jag rätt lugna villa kvarter och en kyrka som fick mig att känna mig lite tryggare...
Nu när det börjar bli vår och solen lyser på känner man att en grillad, kryddig köttbit ej vore fel. Tur då att vi upptäckt att det finns en grillring ute på gården. Det var ju bra. Då slipper vi köpa dendär Weber gasol grillen som vi var inne på..
´
Nu ska jag snart steka blodpudding så maten står på bordet när mannen kommer hem!
Bjuder på en cool bild på mig då jag hängde utanför KFC
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Mannen i hushållet

Varför stod inte maten på bordet när jag kom hem??

2011-03-31 @ 05:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0