I'm a I'm a hustla homie

Jag känner att jag måste berätta om en skräckupplevelse jag var med om när vi besökte Amerikat. Vi hade hyrt oss en fin Chrysler som vi skulle köra från Orlando ner till Miami. På vägen valde vi att svänga förbi Fort Lauderdale som vi bott i dom senaste gångerna.
I alla fall, när vi närmade oss ft luder så kände vi att det var dags att leta en toa. Vi körde då mot en liten affär/mack eller nått liknande. Jag minns att jag sade :
"Här måste det finnas en toa! Och det kan då absolut inte vara värre än Egypten." När vi kom in kände vi att denna affär var inte som Statoil...
Att dömma av affärens skick så förstod vi att dess toa ej skulle vara av det lyxigare skicket och vi hade ganska rätt.
Och ja, den var värre än toan i Egypten!. Det lucktade grillad kyckling... och såg ut som att en grillad kyckling spolats ner.. mer behöver jag inte säga.
Omskakade vi var efter traumat med toaletten bestämde vi oss för att köpa lite glass. Men plötsligt avbröts vi av ett dunkande ljud. Detta var en riktigt hård bas för det skakade i hela affären! En stor fet jävla bil parkerar just utanför dörren och ut kliver en mörkhyad gangsta med rasta flätor(förmodligen har han en pistol). Jag känner att mitt hjärta har stannat och jag blir livrädd. Han kommer in och stannar till, tittar runt och utbrister: "What the fuck" sen försvinner han ut i bilen igen.
Vi är fortfarande livrädda och väljer att köpa glassen så fort som möjligt.
Bakom det skottsäkra glaset i kassan sitter en liten Indie som säger "Take care" innan vi går.....
Sedan flyr vi från platsen.
Denna upplevelse fick mej att inse att Tumba ändå är rätt så tryggt trots allt
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0