1 Mars

Vi har fått lite besök av Chrille här i veckan och då passar vi på att festa till med en god middag! Blodpudding med bacon!
Nej, faktiskt inte.. men det var egentilgen tänkt, undra varför det inte passade? Blir kyckling wok med ris =)
Jag kan ju meddela att allt är som det ska här i förorten, då Martina står vid spisen och Chrille tar hand om disken medans jag andas ut efter en slitsam dag med barnen. Helt ok!
Vill också passa på att hälsa till mina fina vänner som fortfarande är kvar i Skellefteå, SAKNAR ER!
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Martina & Chrille? Tillsamans;)?

2011-03-07 @ 12:31:40
Postat av: Anonym

Vem frågar?

2011-03-07 @ 13:36:18
Postat av: Anonym

Jaha oj! Sandra heter jag. Fast du vet nog inte vem jag är. Läste din blogg förr och nu är jag bara lite nyfiken:] Fast om det är osäkert kan vi lämna det :)Kramkram

2011-03-08 @ 01:51:23
Postat av: Anonym

Ja okejokej, vi är inte tillsammans iaf:)

2011-03-08 @ 05:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0