I wanna run away, never say goodbye

Som tidigare nämnt, inge Peace & Love för mig i år. Synd att jag missar 30 sekunder för dom hade jag verkligen verkligen velat se =(
Men för det ska man inte deppa. Blev hur som helst ändå ledig den helgen så då passade jag på att boka biljetter hem till Ske-å och stadsfesten. Vaddå Robyn är ju en hipp tjej?
'
Nu när jag ändå är inne på konserter så kan jag ju passa på att nämna att det bara är 5 dagar kvar tills Linkin P!!!!! Och det känns undeeerbart. Att jag dagen efter kommer stiga upp 04.30 gör mig ingenting, kommer studsa till jobbet och göra bauhauskort som aldrig förr!! JIHOOOOO
22 agusti 2009, Jag och Johanna är taggade på Coldplay
´

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0