TYPISK SVENSK SOMMAR

Vad hände med att det var 25+ förra veckan och nu typ 12? är inte förvånad om man säger så men blir bara på lite dåligt humör... vadfan ska man ha på sig nu då när man ska ut? vinterjackan eller?
'
Aja, idag är jag i alla fall ledig och mina kusiner Sara och Anton är i staden så det blir att åka in och äta middag tillsammans med dom och sedan möta upp Martina och dra till Jens för lite party party! känns som det var länge sedan jag gick ut i sthlm? Sist satte hungern stopp för våra planer (ovanligt).
Men trots att regnet öser ner så är jag redo för en vild utekväll i huvudstaden!
'
Bjuder på lite bilder från grönan då syster var på besök
Vi fick ju självklart inte missa denhär populära dansken Rasmus!
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0