Vad ska man bli när man blir stor?

Jaha vad ska man bli när man blir stor då?? Har funderat på flera olika saker senaste tiden. Ena dagen vill jag bli polis, som Horatio i CIS Miami...
Förra sommaren var jag inne på marinbiolog men sen insåg jag att det blir en mängd ämnen att plugga upp då. Fast ändå... gillar ju havet.. valar och små eller stora fiskar..
Har också funderat på civilekonom. Känns som att de är en bra utbildning, men jag hade ju ig i företagsekonomi? Iallafall så vill jag vara en boss.
'
Har sedan många år tillbaka varit intresserad av flygbranschen men sen vart jag lite rädd efter en jobbig flygtur i Americat. Men nu börjar mina drömmar om flygbranschen komma tillbaka, denna gång inte som flygvärdinna utan som pilot, HEHE. Fan va mäktigt att sitta där och bara, "Nu mina damer och herrar, så ska jag flyga er säkert över atlanten"
'
Men men det återstår att  se vad det blir.. känner att det börjar ju vara dags att bestämma sig för någonting? Tänk så kanske jag stannar kvar på Bauhaus för evigt?
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0