Forget everything just for tonight

Imorgon är det helg! Har inte riktigt planerat vad som kommer att ske, men jag vet att roligt ska vi ha! Nästa helg flyttar min gamle vän Cecilia ner till Sthlm, vilket kommer bli mycket trevligt. Ryktas om att det blir en god välkomstmiddag.
´
Idag börjar jag inte förän 20 i 4 och då tänkte jag att jag skulle gå ut till de fantastiska ängarna och sola lite. Men när jag kom dit så är det fullt med kameler och en massa tält och bilar, Fail. Dom sätter tydligen upp någon cirkus där...
Nu hatar jag cirkus ännu mer än jag gjorde innan.
Good times



'
/Amanda

Kommentarer
Postat av: cecilia

yes that is some wery god tajms!

2011-07-28 @ 14:42:25
URL: http://ceciliamlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0