det går bra nu, kompis det går bra nu

Dagen började bra efter att ha varit på grönan hela natten i drömmarnas värld. Vi begav oss till Huddinge men upptäckte tidigt att det inte var något för oss så vi drog vidare in till stan.
Runt lunchtid började jag känna mig grinig och för att förhindra ett vredesutbrott gick vi in på Waynes och tog en fika. Därifrån blev dagen bara bättre och bättre, de gav mig rabatt på caffè latten, solen kikade fram och de ringde från Willys och gav mig jobb!! Så nu börjar jag nästa vecka på upplärning.
En annan intressant sak idag var när Amanda råkade slå igång sitt överfallsalarm inne på Waynes. Jag såg paniken i hennes blick där hon stog ensam vid kassan, underhållande.

Imorgon väntas en hel utekväll med några brudar från Skell, all in som dom sa!




/Martina

Kommentarer
Postat av: moa-stina

Härligt att du fått jobb! :)^vilka flickor från skell är det då? :D

2011-01-14 @ 15:32:19
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0