Party in the city where the heat is on

Har inte skett allt för mycket i Stockholms stad idag. Eller ska jag säga förorten kanske? Sitter nu och drömmer mig bort på Miami Beach, inte länge kvar tills jag får sätta min fot där och shoppa en massa på Victoria's Secret =) Ser verkligen fram emot Harry Potter landet också. Jag har höga förväntningar.
Martina arbetar just nu flitigt och ikväll är det min tur att vara fru. Jag ska nämligen laga en romantisk middag som står på bordet när hon kommer hem. Det blir Blodpudding, igen. Denna gång serverat med bacon. Martinas favoriträtt!
Hoppas att springa på denna man på beachen. Han skulle verkligen få rädda mig!
/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0