I’d catch a grenade for ya

Bara jag som blir väldigt irriterad på denna Bruno Mars? först smörar han tillsammans med B.O.B att "They got nothin' on you", sen går han sin egen väg och nu fortsätter smöra med "Just the way you are", som man knappt klarar av att höra för att den är så jävla smörig.
Blir inte bättre när nästa låt "Grenade" kommer då han tydligen gör allt för någon brud. Kastar sig framför tåg osv.
Blir bara irriterad... vad kommer nästa låt handla om? att han "Cut off 3 fingers for you" ?
jag vill hoppa framför ett tåg när jag hör hans låtar

Nej nu ska jag sluta klaga... han är säkert en fin kille.. som gillar att smöra...
Nu blir det Not another teen movie med lite popcorn =)

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0