10 snabba,Martina frågar Amanda svarar

Blonda eller brunetter?
Brunetter

Långa strandpromenader eller en kväll i biomörkret?
Långa strandpromenader är min grej

Sverige eller Italien?
Jag har inte varit i Italien...

Gayklubb eller White room?
Gayklubb så klart! Jag har skit kul med bögar =)

Långa eller korta?
Långa eller korta vad? det beror verkligen på..

Bratz eller bad boys?
Svårt... men jag tror att bad boys är lite mer spännande

Snowboard eller pulka?
Oj oj, jag är en riktig hjälte i båda sporterna, men jag hanterar hoppen bättre med pulka.

Boys night out eller bratz night?
Boys night out var helt klart mycket roligare men jag tror att det kommer bli en del bratz night out här i sthlm.

Infektion i ögat eller nageltrång?
En infektion i ögat är inte snyggt, men samtidigt så är det inte så praktiskt med nageltrång..
Tror ändå jag väljer nageltrång

Betala själv eller pappa betalar?
Jag gillar när pappa betalar, fast jag får dåligt samvete ......ibland.

Sängen eller Ricky Martin (svenskt uttal)?
Ricky Martin



Dom här sitter och stirrar på oss varje dag. Obehagligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0