Lördag

Dagen började med att åka ner på jobbet där djupfrysen stod på schemat. Klarade mig igenom dagen trots min brist på att kontrollera palltrucken.
Efter en varm dusch drog vi oss in till staden där vi mötte upp Felicia och for sedan och åt på Vapiano.
Festen började hemma hos Felicia men fortsatte till våra nyfunna vänner på Kungsholmen!




Vapiano, rekomenderas



Ute på Lobby

Kvällens sms:
-Varför heter du martina snygg på min mobil???

Kände att självförtroendet höjdes där en aning efter att ha sett alla odrägliga bilder på kameran! heh

/Martina

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

Min syster jobbar ju på Vapiano :)

2011-02-07 @ 18:50:55
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0