SNITTAARRH!

Lördagkvällen/natten var over the top! Först knytkalas på Liljeholmen med massor av utsökta snittar och trevligheter. Sedan gick vi in på en klubb på Söder men ganska snabbt kände vi att detta place inte var någonting för oss då alla killar hade "upprullade mössor" osv. Musiken var inte heller någon hit.
Vi insåg då att här skulle det krävas mycket ansträngning för att få en lyckad kväll. Lösningen var att dansa som man kände till musiken och Martina lät sig inspireras av en brud som svängde lite häftigt med håret.
Och det var då Martina började att göra min kväll när hon ständigt snärtade till killen bredvid, som inte riktigt förstod vad det var som hände.

Men kvällen på denna nattklubb gick tyvärr inte att rädda, så vi valde att dra vidare mot stureplan. På T-banan fortsatte Martina att göra min kväll då en gammal gubbe la en hand försiktigt på hennes knä. Jag kunde se paniken i hennes blick och hon hade ingen aning om att hon pressade sig mot en äppelskrutt som låg i hörnet på hennes säte.

Framme på stureplan mötte vi upp några vänner och gick in på Collage där resten av kvällen spenderades. Flytet hade vi med oss då vi slapp visa legg, betala inträde och vi fick dansa med bratzen i vip-rummet.

För att få ett ultimat avslut på kvällen valde vi att traska vidare mot Mc Donald's. Martina fortsätter att göra min kväll då hon tragiskt nog tappar sina pommes upp och ner på golvet. Kort där efter kommer en utländsk man och sopar upp dem.

Kände att kvällen vart riktigt lyckad, och att Du Hast spelades på bussen hem fick kvällen att bli lite extra minnesvärd.
När jag inte trodde att kvällen kunde bli bättre så hade Martina givetvis inte slutat att leverera. Jag kommer med den brilianta ideén att springa hem, vilket var lite för mycket att hantera för Martina i hennes tillstånd. Hon halkar till med klacken på en isfläck, tappar balansen och halkar med andra benet på en annan isfläck. Hon faller och samtidigt plockar hon upp sin mobil ur fickan - och, kastar iväg den!










Krigsskada från Martinas tragiska fall

/Amanda

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0