en sån där lista som man gör när man har tråkigt

Namn: Martina Degerman

Piercingar: Bara tre i öronen, hade i naveln förut

Tatueringar: Nej, men funderar starkt på att snart skaffa en

Längd: 166 tror jag

Skostorlek: 38

Hårfärg: Bruun

Fräknar: Kan få lite på sommaren

Motto: Gillar citatet: "Don't cry because it's over, smile because it happened", ja jag vet jag är djup

Kär? Kanske, men det är hemligt

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, eller jo, skulle gärna bott lite mer centralt! Men passar in rätt bra i förorten

Tycker du att du är attraktiv? Inte just nu...

Dricker du? Ska dricka för första gången nu på lördag..

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? Ett sånt som håret blir rent av

Vilken parfym använder du? Har flera, gillar nog den från the body shop mest

Vad är du rädd för? Bli skjuten eller knivad

Gillar du att tvätta? Nej, men har tvättid idag så har inget val

Gillar du berg- och dalbanor? Lätt det roligaste på ett nöjesfält! Borde kanske gå på den där gruppauditionen på Grönan..

¨

Senaste...

Filmen du hyrde? Inget minne, det var i skell iaf

Filmen du köpte? Tror aldrig jag har köpt en film

Låten du hörde: Muse - Plug in baby

Låten du laddade ner? Laddar inte hem, spotify?

Personen du ringde? Någon på Telias kundtjänst

Personen som ringde dig? Mami

TV-program du såg? Cheaters!

Person du tänkte på? Man tänker ju på massa personer hela tiden, svårt att veta senaste..

¨

Favorit...

Låt: Gillar för tillfället Kings and Queens, kanske inte favoritlåten genom tiderna men ja, just nu

Sak att göra: Hustla här ute i förorten

Sport: Får väll säga fotboll eftersom jag har spelat det förut

Dryck: Strawberry daiquiri!

Kläder: Bara sånt som är snyggt och bekvämt, har ingen direkt favorit

Film: I rymden finns inga känslor

Bil: Audi, Amanda vad hände med den du skulle få?

Serie: Top model;)

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ja har väll hänt

Gråtit över en flicka? Ja kan väll också ha hänt, eller vadå jag måste inte ha varit kär i den?

Ljugit för någon? Vita lögner

Varit i slagsmål? Har varit en hel del här i förorten, vinner de flesta fighterna

Blivit arresterad? Hmm.. fick sitta i en polisbil en gång men de släppte mig

Träffat någon från internet IRL? Nja, inte nån helt random iaf

¨

Antal...

Gånger du varit kär? Man var ju kär en hel del när man var liten, men räknas det?

Gånger ditt hjärta brustit? Jag kan inte se inuti mig, men det känns som att det är helt

Hjärtan brustet på grund av dig? Skar i ett grishjärta en gång.. stackars lilla gris

Tjejer du kysst? Föredrar män

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Finns nog endel, skell är inte så stort

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Vad var det här med att räkna? Inte vet jag, många typ?

¨

Senaste...

Boken du läste? SOLO, räknas det?

Personen du fick e-mail av? Någon från Rock by Sweden

Personen du fick brev av? Typ mamma som skickade några polispapper

Personen du fick sms av? Frida

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Över tre år sedan

Saken du köpte? Handlade banan, russin, potmos och mjölk igår

¨

Vad har du gjort idag? Ätit frukost och tittat på Cheaters

Var det kul? Otroligt underhållande

Brukar du svära mycket? Man måste för att överleva här

När stiger du upp på morgonen? Då jag inte vill sova längre

Vad har du på dig? Täcke

Vad ska du göra ikväll? Vet inte, kanske fixa med mobilen, film

Vad är du allergisk mot? Hästar

Var har du ont? I mina muskler, träningsvärk

Använder du hårspray? jo

Kan du stå på händer? nej

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark alla gånger! Och då gillar jag inte ens dom, men serriöst, Håkan?

Salt eller socker? Socker! jag vet någon som skulle välja salt tusen gånger innan socker.. Stina?

Gillar du ketchup? Ja på rätt maträtt så

Är du glad nu? Nja, eller vadå jag sitter ju bara här och gör en tråkig lista?

Var du glad igår? Jo, fick ju hem min Iphone!:D

Vad dansar du till? När Amanda spelar congas

Stockholm är... ? Min bostadsort

Göteborg är... ? En stad

Kan du sjunga? Kan kan man väll, fast Amanda brukar inte vilja höra.. är det dåligt?

Spaghetti eller makaroner? Dålig fråga

Land du vill besöka? Ryssland... typ

¨

yäää, jag längtar till sommaren eller nått


/Martina

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

Nja, jag gillar socker också martina. Salt, socker & fett -mina tre budord kan man säga ;)

2011-02-17 @ 13:15:09
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: linnea

bästa citatet! <3

2011-02-21 @ 17:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0