One day, maybe we'll meet again

Idag har det varit en händelserik dag i förorten!
Kom för sent till mitt uppdrag på Hagsätra skolan pga. sl trafiken. Ytterst ovanligt. Jag upptäckte även min talang i biljard då jag spöade ungarna med mina klockrena stötar. Blev även kallad "Brorshhaaann"??? och då sa ett barn: "abuuuuuu, hon kan inte va broshaan, hon är syster". Men min tanke var då att jag inte var hans syster heller..
Fick även smaka på afrikanskt te, spännande smak.
Sen förstår jag inte varför jag ständigt fick frågan: "Vilket land kommer du ifrån?"
'
Jag när jag var i ett annat land


/Amanda

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHHA!

bättre att dom ser dig som brushaan än som fiende..

2011-02-16 @ 20:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0