Död åt SL

En sak är klart nu, och det är att Stockholmare ej klarar av att hantera snö!
Det har snöat ca 20 cm i natt och lite under dagen och där av ställs alla bussar i hela Stockholm in och pendeltågen är minst 2 timmar försenade. Man märker bara hur oruttinerade dom är när deras plogbilar inte är större än en 4-hjuling och har en liten spade som plog.
Att pendeltågen är försenade förstår jag ändå, det är inget nytt. Men att bussarna ställs in helt pga detta "snö oväder" förstår jag inte?
Jag är glad att jag iaf tog mej hem efter att ha tillbringat några timmar i väntan på pendeltåg och ytterligare lite mer väntan väl på pendeltåget.
Nu ska jag äta mängder med godis för att lindra min irritation och lyssna på 30 sekunder till mars, som kommer till Peace & Love i sommar =)
Jag vill ha en piece av Jared leto, Mmmmm.......
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0