SL kan köra upp ett pendeltåg i röven

Att stiga upp på morgonen och gå till jobbet och veta att man ska jobba till stängning är en jobbig känsla. Igår hade jag en sådan dag. Egentligen så skulle jag inte jobba men fick en förfrågan att jobba. Även om jag då hade jobbat 7 dagar i rad och var väldigt less så kände jag att... fan,. jag måste ta det. 100% OB är inget man vill tacka nej till.
Men när jag kom tillbaka från min lunch fick jag veta att jag var tvungen att gå vid 2 eftersom jag hade jobbat för mycket den veckan.
Lyckan att få gå hem 2 när man trott man skulle jobba till stängning är obeskrivlig.. jag dog i min säng sedan.
´
Idag är det min lediga dag och då har jag åkt pendeltåg. Satans jävla kuk tåg som aldrig funkar???? Hur kan folk som bor här straffa sig själva varje dag med att sätta sin fot på den??? Blir förbannad. Kommer jag i framtiden att bosätta mig här ska jag ha en lägenhet mitt i stan och mitt jobb 100 m bort. För SL trafiken är ett helvete!
För övrigt så är det min sista vecka på Bauhaus nu =(=(
'
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0