10 snabba, Amanda frågar Martina svarar

50 cent eller Akon?

Jag säger bara: I'll whip ya head boy!

Förorten eller Stan?

Det händer rätt fräcka saker här ute i förorten faktisk, småkillar med bomber, folk som skjuter en med fingerpistoler osv, riktigt spännande!

Zebror eller Åsnor?

Zebra

In & Finn eller IKEA?

Ikea pga mitt fina presentkort, annars har In & Finn en hel del att erbjuda..

Cykla med eller utan hjälm?

Hjälm, SÄKERHETEN FÖRST!

Gymnastik eller Matematik?

Matte a,b,c,d,e ftw!

The Voice eller NRJ?

The Voice, aningen mer blandning där

Inlines eller Skateboard?

Jag är en riktig klippa på träbräda

HJON eller TLUG?

Helt klart HJON, vet inte vem TLUG är

Poledancing eller Foxtrott?

Jag tänker bara på en sak när jag hör foxtrott.... stalker... Lätt poledancing!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0